tisdag 10 augusti 2010

En helt vanlig tisdag!

I dag var det jobb igen. Blev lite trötter på en jobbarkompis, en som är i lataste laget...

Efter jobbet har jag fortsatt operation utrensning men det slutade mest med att jag plockade i ordning och städade. Det kan vara ganska jobbigt att leva i utrensningsland. Man får ta det pö om pö, lite varje dag. Sen har jag lagat två matlådor, delikata sådana med ris och grönsaker och prinskorv, mmmm... Har även varit ute på en promenad på cirka en timma, vågade inte gå längre, börjar bli lite mörkt nu om kvällarna.

Häromdagen så ansökte jag om en större lägenhet, valde både 2:a och 3:a men har kommit fram till att det är lite väl onödigt att ha en 3:a när man är ensam. Jag vill ha ett kök där man kan ha ett större matbord så att man kan umgås, gärna en fyrkantig hall gillar inte avlånga. Vill ha ett sovrum som rymmer en dubbelsäng, sovrummet bör också rymma skrivbordet med symaskinen så man slipper ha allt i tv-rummet. Sen är det viktigt att det finns balkong med kvällssol också! Sen är jag nog nöjd, ja just det, bra garderober, mycket viktigt.

Just nu sitter jag och tittar på Rolandz, nicigt! :)

1 kommentar: