torsdag 14 oktober 2010

Längesen igen!

Jag är nog världens sämsta bloggare...men det står jag för. Finns ju så mycket man ska hinna med hela tiden. Jag har kommit igång bra med träningen och det är kul och känns bra. Kan väl inte säga att det märks så mycket på min kropp för jag äter ju lika mycket onyttigheter som innan men det är jag värd!! :) Däremot känner jag att jag orkar mer och mer och det är ju kul. Även kul att ha något kul att göra och så får jag träffa min träningskompis Ellen två dagar i veckan!!

Strax ska jag iväg och äta med jobbet, det är två personen som fyllt år och vi ska fira dem lite, ska bli mys.

Annars är det lite lågvatten nu, min lilla älskling är lite wrong men jag hoppas att han skärper till sig snart!!

Många pussar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar