måndag 18 oktober 2010

Måndagsstress

I går satt jag här i min soffa och längtade lite efter att få gå och jobba, kan göra det ibland när jag känner mig rastlös. Känner att det är bättre att göra lite nytta när man börjar tänka för mycket. Men sen kom jag till jobbet och insåg att det skulle bli en jobbig dag. Fyra var sjuka och en var ledig, så det var ganska stressfull... Men jag gjorde mitt bästa och det gick vägen MEN jag känner sen att min mage inte mår så bra. Efter jobbet åkte jag direkt till friskis och körde ett ki-box-pass med Ellen. Det är superkul att få ur sig sina frustrationer, att få banka skiten ur sig själv liksom. Jag har även upptäkt en ny muskel, triceps kallas den, men den har varit obefintlig på mig innan...;) Nu har jag gjort ungspannkaka, inte så nyttigt, men det behöver man inte vara när man rör på sig tycker inte jag. Slötittar lite på tv, ska försöka lägga mig tidigt idag, så att jag kanske kan börja vid sju i morgon!

Det kommer sluta lyckligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar