lördag 16 oktober 2010

Soffmys!

Det är sjukt underskattat med soffmys. Mitt liv har varit grymt stressig nu, så jag minns inte när jag sist satt i soffan och gjorde bara ingenting. I går var en kompis här och vi köpte sushi och hade myskväll framför idol. Att jag råkade somna innan idol var slut är en annan historia. Jag har alltid varit en morgonmänniska och är helt värdelös på att hålla mig vaken på kvällarna. Man känner sig gaaaaanksa otrevlig då!!

I dag har jag varit en vända på jobbet. Jobbade i sex timmar och skrev 31 diktat, det är nog ganska okej för mig. Sen har jag käkat lite, tagit en promenad och bara slötittat på tv. Visst jag kanske borde diskat eller plockat in tvätten, men å andra sidan kan jag ju göra det i morgon!

Bör börja göra mig i ordning nu, ska till en kompis och förfesta lite!! Tror det kan bli en toppenkväll i kväll! Lite käk och lite rött och trevligt sällskap, kan inte bli mycket bättre!! :)

Hörs!

/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar