tisdag 19 oktober 2010

Bilen Bettan!

Nyss var brollan här och skulle kolla på lilla Bettan! Hon har inte mått så bra ett tag nu, låtit gnisslig liksom. Jag har varit lite orolig för henne men eftersom jag inte kan så mycket om bilar så har jag ignorerat henne och höjt musiken med förhoppningen om att det ska gå över. Nu har det dock inte blivit så och jag kände att det var dags att ta kontakt med brollan. Så klart gjorde hon inte ett ljud ifrån sig när brollan åkte med...? Är det inte typiskt? Hmmm . . . Brollan trodde att det kunde bero på att bilen blivit varm när jag åkte hem från jobbet, den lät ju dock hela vägen hem från jobbet...skumt... Jag tror att det berodde på att J satt på andra sätet och att det blev mer jämnvikt i bilen...;) I alla fall så försökte han spänna fläktremmen men min verktyg är ju inte de bästa, så jag får ta mig en tripp hem till honom en dag.

Strax är det fika hos fina Lina, det ska bli myspys!

Lot´s of love...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar