söndag 17 oktober 2010

Soliga söndag!!

Söndagar är för mig min vilodag, då får jag göra precis det jag känner för, vilket oftast är ingenting. Måndag till fredag är fyllda med jobb, träning och umgänge, vilket är väldigt kul men ibland behöver man bara vila. Lördagar har också blivit en späckad dag i mitt liv. Tycker det är både kul och bra att jobba lite extra och så länge jag hinner och vill så ska jag fortsätta med det. Det är underbart att vakna på söndagen och veta och känna att man får ligga kvar. Vanligtvis brukar jag gå upp ganska tidigt även när jag varit ute men i dag vaknade jag vid 10 och drack vatten och sen sov jag till 13. Har känt att jag varit tröttare än vanligt denna veckan, så jag behövde nog verkligen sova ut.

Men nu är det dags att ta tag i livet!! Ut och gå en sväng, handla lite mat, laga lite mat...sen är det dags för soffmys igen för att göra sig redo för en ny vecka!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar